سامسونگ به دنبال تولیدکننده جدید حسگر اثرانگشت

حدود دو هفته قبل اعلام شد که سامسونگ روی فناوری جدید اسکنر انگشت کار می‌کند تا قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس خبرهای جدیدی که مرکز Investor منتشر کرده است، سامسونگ هم‌اکنون به این نتیجه رسیده است که می‌بایست با یکی از شرکت‌های تولیدکننده اسکنر انگشت قرارداد ببندد و در نسل جدید دستگا‌ه‌های موبایلی خود از فناوری شرکت مذکور استفاده کند.

بر اساس شایعات موجود، یکی از کمپانی‌هایی که سامسونگ مذاکرات خود را با آن آغاز کرده است طی چند سال گذشته فناوری‌های قابل ملاحظه‌ای در این زمینه ارایه کرده است و البته این مذاکرات به صورت همزمان با چند شرکت دیگر هم ادامه دارد.

samsung-fingerprint-2

این شرکت‌ها طی چند سال گذشته با سامسونگ همکاری‌هایی را انجام داده‌اند و در گزارش کنونی اعلام شده است دو شرکتی که هم‌اکنون سامسونگ با آنها مذاکره می‌کند در آینده بیش از ۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند سطح پایین سامسونگ را به حسگر اثر انگشت مجهز می‌کنند.

شایعات منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ به احتمال قوی با چند تولیدکننده اسکنر انگشت همکاری‌های خود را آغاز می‌کند و بر این اساس تولید این فناوری در شرکت سامسونگ ادامه پیدا نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا