Oppo Find 9 قوی‌ترین تراشه جهان را دارد: Snapdragon 835

در ماه مه از سال جاری میلادی تصویری منتشر شد که منابع آگاه از آن به عنوان نخستین عکس‌های مربوط به گوشی هوشمند Oppo Find 9 یاد کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – قیمت بالا و پایین نمایشگر این گوشی که در تصویر نمایان شده بود بسیار اریک بود و سیستم شارژ سریع Oppo VOOC نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در گزارش‌های بعدی گفته شد که این گوشی هوشمند باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری دارد که باتری مذکور در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

امروز خبرهای جدیدتر در این زمینه منتشر شده است. منابع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند Find 9 مارس آینده وارد بازار می‌شود و قوی‌ترین تراشه موبایلی جهان را هم در خود جا داده است.

oppo-2

در جدیدترین خبرها گفته شده است که این گوشی هوشمند همراه با نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED روانه بازار می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید.

این گوشی هوشمند آخرین و قدرتمندترین تراشه موبایلی کوالکام موسوم به Snapdragon 835 را در خود جا داده است که از زمان معرفی این تراشه فقط چند هفته می‌گذرد. در خبرهای قبلی گفته شده بود که گوشی چینی مذکور همراه با تراشه Snapdragon 821 به دست کاربران می‌رسد.

با این وجود به نظر می‌رسد شرکت Oppo تصمیم گرفته است یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی را عرضه کند. تراشه Snapdragon 835 با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده است که نسبت به مدل SD820 کوالکام ۳۰ درصد کوچک‌تر،‌۲۷ درصد قوی‌تر و ۴۰ درصد کم‌مصرف‌تر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا