تصاویر P10 هوواوی منتشر شد (+عکس)

گوشی هوشمند P10 هوواوی می‌تواند یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های موبایلی در بازار جهانی باشد و از هم‌اکنون شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی در مورد آن آغاز شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که منابع آگاه می‌گویند پرچمدار بعدی گوشی‌های هوواوی در فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار می‌شود و قرار است با امکانات متفاوت خود توجه همگان را جلب کند.

برخی منابع آگاه طی چند روز گذشته تصاویری را از این گوشی هوشمند منتشر کردند. امروز یک عکس جدید از این گوشی به اشتراک گذاشته شد که در آن طراحی اصلی دستگاه کاملا مشخص است.

huawei-p10-3

این عکس را منابع آگاه چینی که از فرآیندهای داخلی هوواوی خبر دارند منتشر کردند و توضیح دادند که گوشی هوشمند P10 هوواوی در دو مدل مجزا ساخته می‌شود که یکی از آنها نمایشگر تخت دارد و نمایشگر مدل دیگر در دو لبه خمیده شده است.

huawei-p10-2

هنوز اندازه نمایشگر این گوشی هوشمند مشخص نشده است. با این وجود اعلام شده است که این گوشی هوشمند جدید کلید سخت‌افزاری Home رادر بدنه خود جا داده و این در حالی است که مدل قبلی موسوم به P9 این کلید را نداشت.

در برخی خبرها گفته شده است نمایشگر ۵.۵ اینچی گوشی هوشمند P10 تصاویر را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پخش می‌کند و برای آن پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 با توان ۲.۳ گیگاهرتز در نظر رگفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا