منتظر Mi MIX Nano شائومی نباشید

طی چند روز گذشته منابع آگاه تصاویر فراوانی منتشر کردند و توضیح دادند که این عکس‌ها مربوط به گوشی هوشمند Mi MIX Nano شائومی می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – روز گذشته نیز چند عکس جدید در این زمینه منتشر شد تا عضو جدید خانواده Mi MIX معرفی شود. منابع آگاه اعلام کرده بودند که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد و از ماه آینده به صورت عمومی وارد بازار می‌شود.

مدل اصلی این گوشی هوشمند که Mi MIX نام دارد با نمایشگر ۶.۴ اینچی در بازار جهانی فروخته می‌شود و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ولی «زانگ ژیوآن» مدیر بازاریابی شرکت شائومی امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد گوشی هوشمند با نام Mi MIX Nano وجود خارجی ندارد و تمام اخبار منتشر شده در این زمینه شایعه است.

ژیوآن روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo مطلبی را به اشتراک گذاشت و توضیح داد: «هیچ محصولی با نام Mi MIX Nano شائومی در دست تولید نیست. این یک ترفند است تا فروش مدل کنونی این گوشی کاهش یابد».

xiaomi-mi-mix-2

از صحبت‌های ژیوآن به نظر می‌رسد که رقبای شائومی خبر مربوط به تولید Mi MIX Nano را منتشر کرده‌اند تا کاربران از خرید Mi MIX  دست بکشند و منتظر گوشی هوشمند بعدی باشند. این اتفاق می‌تواند کاهش فروش گوشی هوشمند جدید شائومی را باعث شود.

برای بیشتر کاربران امروزی گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴ اینچی اندازه بزرگی به نظر نمی‌رسد و این روزها غالب کاربران ترجیح می‌دهند گشت‌وگذارهای اینترنتی خود را در گوشی‌های بزرگتر انجام دهند. شائومی با تاکید بر همین مسئله Mi MIX  را روانه بازار کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا