ZenScreen MB16AC ایسوس، سبک، زیبا و با پرستیژ

شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تولیدات سخت افزاری، محصولات متنوع و جذابی در دنیای نمایشگرها دارد.

موبنا – ایسوس مدتی پیش نمایشگری را با نام ZenScreen MB16AC رونمایی کرده بود که توانست جایزه IFA 2016 را در زمینه طراحی به خود اختصاص دهد. در این خبر قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول جذاب آشنا کنیم:

zenscreen-mb16ac-3
سبک، زیبا و قابل حمل

ZenScreen MB16AC ایسوس با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و با تفکیک پذیری FHD (1920×1080)، سبکترین و باریک ترین نمایشگر موجود در کلاس نمایشگرهای قابل حمل در جهان است. ایسوس در طراحی حاشیه و قاب آن از فلسفه Zen الهام گرفته است. فلسفه ذن در طراحی های ایسوس نماد سادگی و استفاده از طرح های متحدالمرکز است که زیبایی خاصی به محصولات می دهد. طراحان ایسوس با کاهش۶۰ درصدی ضخامت این نمایشگر، قطر آن را تنها به اندازه ۸ میلیمتر طراحی کرده اند. به همین دلیل وزن آن فراتر از انتظار سبک است و تنها ۸۰۰ گرم وزن دارد که جابجایی آن برای شما بسیار آسان خواهد بود.

zenscreen-mb16ac-1
انعطاف پذیری کامل با پشتیبانی از پورت USB نوع C و A

ZenScreen MB16AC به منظور ارتباط با دستگاه های دیگر و تامین توان لازم برای کار، فقط از یک رابط USB استفاده می کند و می تواند هم داده های تصویری و هم برق مورد نیاز را از یک پورت USB تهیه نماید. ایسوس در این مدل به منظور راحتی و سازگاری هرچه بیشتر در هنگام استفاده، قابلیت پشتیبانی از هر دو پورت USB نوع A و C را مهیا کرده است.

zenscreen-mb16ac-2
به منظور سهولت در استفاده و قرار گرفتن در هر دوحالت افقی و عمودی، ایسوس یک کاور هوشمند برای آن طراحی کرده است که به شما امکان می دهد در هر دو حالت افقی و عمودی از MB16AC استفاده کنید. یکی از نکات جالب این محصول، حفره ای است که در گوشه سمت راست آن قرار دارد و با کمک یک مداد معمولی می توانید این نمایشگر را به صورت ایستاده روی هر سطحی قرار دهید. اگر از صفحه نمایش کوچک لپتاپ خسته شده اید و یا در پی داشتن دو صفحه نمایش در حین سفر هستید، ZenScreen MB16AC گزینه ای است که نمی توانید به سادگی از کنار آن عبور کنید.

zenscreen-mb16ac-4 zenscreen-mb16ac-6

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا