رشد ۱۴.۵ درصدی صدور کارت های الکترونیک در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۵

با اقدامات انجام شده و استقبال مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، میزان کارت های فعال صادر شده با ۱۴,۵ درصد رشد به چهار میلیون فقره رسید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توسعه بانکداری الکترونیک در کشور و نقش بسزای آن در تسهیل امور بانکی و ایجاد دسترسی آسان به خدمات و سرویس های پرداخت از راه دور ، استفاده از عابر بانک ها روز به روز گسترش بیشتری می یابد.
یکی از ابزارهای انتقال الکترونیکی وجوه که در تجارت الکترونیکی از اهمیت خاصی برخوردار است، کارتهای بانکی هستند.
استفاده از کارتهای بانکی در افزایش رضایت و احساس امنیت مشتریان بانک موثر می باشد و هر یک از متقاضیان استفاده ازخدمات کارت می تواند با مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و جاری، درخواست صدورکارت کنند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مشتریان، اغلب شعب خود را به دستگاه‌های صدور آنی کارت مجهز کرده است و هموطنان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه و افتتاح حساب در آن نسبت به صدور کارت الکترونیک اقدام نمایند.
تا کنون قریب به چهار میلیون فقره کارت نقدی فعال در ۵۲۸ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقصی نقاط کشور صادر شده است که نسبت به پایان سال ۱۳۹۴ با ۱۴,۵ درصد رشد همراه است.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا