عرضه محدود مدل پیشرفته Axon 7 با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

شرکت ZTE یک مدل جدید از گوشی هوشمند Axon 7 خود را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول را به صورت محدود و برای دوره زمانی کوتاه وارد بازار می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند جدید Axon 7 (6+12) نام دارد که فناوری تشخیص فشار انگشت Force Touch، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را شامل می‌شود.

علاوه بر سه قابلیت جدید مذکور، قرار شده است این گوشی هوشمند با قیمت ۵۰۰ دلار به فورش برسد و کاربران می‌توانند به صورت اینترنتی آن را از روی سایت ZTEUSA.com خریداری کنند.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این گوشی چینی پردازنده پرقدرت Snapdragon 820 در نظر گرفته شده است که چهار هسته ۲.۱۵ گیگاهرتزی پردازش اطلاعات در آن را انجام می‌دهند.

limited-edition-zte-axon-7-2

این گوشی هوشمند که پردازنده گرافیکی Adreno 530 را در خود جا داده است، دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

باتری این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که ظرفیت آن از صفر تا ۸۳ درصد در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود و برای آن سیستم Quick Charge 3.0 در نظر گرفته شده است.  این گوشی هوشمند که به رنگ طلایی یونی ساخته شده است، سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا