کسب رتبه سیمین دو ستاره توسط آسیاتک

پس از اعلام نتایج مرکز رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران در سال ۱۳۹۵، آسیاتک در میان بیش از ۱۳۰۰ سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب کند.

موبنا – به گزارش موبنا، آسیاتک به عنوان مطلوب‌­ترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL ) با کسب ۷۱.۹۴ از حداکثر ۱۰۰ امتیاز ممکن، موفق به پیشی‌گرفتن از کلیه شرکت‌های صنعت IT در کشور و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره در رتبه‌­بندی اتاق بازرگانی ایران شد.
رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از ۱۰۰۰ شرکت و سازمان فعال در کشور اعلام می­‌شود.
بنابر اعلام آسیاتک، رویکرد ارزیابی این رتبه‌بندی در سه محور خوداظهاری، ارزیابی بر مبنای صحه­‌گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آن‌­ها، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه مقایسه با میانگین‌­ها و بهترین‌­ها و اهداف توسعه­‌ها است.
توجه ویژه به نگاه سیستمی، هم‌سویی با نظام‌ها و مدل‌های بین‌المللی رتبه‌بندی، ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه‌ه­ای و افق ۱۴۰۴ از اصول بنیادین در طراحی نظام‌های رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران است.
چندی پیش شرکت انتقال داده­‌های آسیاتک در مراسم روز جهانی کیفیت (۱۸ آبان‌­ماه) نیز موفق به دریافت گواهی چهارستاره از سوی معاونت اجرایی رییس‌جمهور شد

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا