نوبَر نوت بوک‌های گیمینگ ایسر در دهان گیمرها

نوت‌بوک‌ جدید سری Predator ایسر با ویژگی‌های فنی متفاوت، به زودی وارد بازار ایران می‌شود.

موبنا – این نوت‌بوک‌‌ که از لحاظ طراحی ظاهری و قابلیت‌های فنی، یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات گیمینگ این خانواده است، به خوبی انتظارات گیمرها را در انجام بازی‌های سنگین و به روز برآورده می‌سازد.
نوت بوک‌ جدید سری Predator که با مدل Predator 15- G9-593 شناخته می‌شوند، با ویژگی‌های فنی متفاوتی وارد بازار ایران می‌شود که این تفاوت در میزان حافظه رم و ظرفیت هارددیسک است.
اما مهمترین ویژگی این دستگاه بهره‌مندی آن از سیستم خنک‌کننده frostcore است که موجب خنک‌سازی سریع نوت‌بوک و افزایش ۵ درصدی عملکرد آن، هنگام اجرای بازی‌های سنگین شده است.
در مورد سخت افزار این نوت‌بوک باید بگوییم که پردازنده Intel Core i7-6700HQ با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز با قابلیت ارتقاء به ۳.۵ گیگاهرتز قلب تپنده Predator 15- G9-593 است که همراهی آن با کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی، این سیستم را به یک گزینه بی‌رقیب برای انجام بازی‌های سنگین و به روز تبدیل کرده است.
همانطور که گفتیم، این نوت‌بوک با دو ظرفیت متفاوت به بازار عرضه شده است و خریداران می‌توانند بین حافظه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی DDR4 و هارددیسکی که ترکیب یک نمونه HDD یک ترابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی SSD است و هارددیسکی که ترکیبی از یک نمونه ۲ ترابایتی HDD و ۲۵۶ گیگابایتی SSD است، دستگاه دلخواه را انتخاب کنند.

۶۱jydsueubl-_sl1386_
Predator 15- G9-593 که به زودی توسط شرکت «معیار» نماینده رسمی و انحصاری محصولات گیمینگ ایسر در ایران وارد بازار می‌شود؛ به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت تصویر فول اچ‌دی مجهز شده‌ است که تصاویر را به خوبی و با کیفیت بالا نمایش می‌دهد و این همان انتظاری است که هر کاربر گیمری از نوت بوک دارد.
از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی نیز نوت بوک پر سر و صدای ایسر به تمام پورت و امکانات ارتباطی که یک سیستم حرفه‌ای نیاز دارد، مجهز شده است.
سه اسپیکر پرقدرت استریو هم در این نوت‌بوک به خوبی وظیفه پخش صدا و فضاسازی صوتی بازی‌های کامپیوتری را انجام می‌دهند.
بهره‌مندی از وب کم HD، کیبورد با نور پس زمینه، تاچ پد حساس از دیگر ویژگی‌های این نوت بوک است.
Predator 15- G9-593 از لحاظ ظرفیت باتری هم به خوبی از گیمرهای حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند؛ چرا که این دستگاه به باتری ۸ سلولی ۶۰۰۰ mAh مجهز شده است که تا ۳ ساعت کاربری سنگین را تضمین می‌کند و این میزان شارژدهی برای نوت‌بوک‌های گیمینگ در حد مطلوبی است.
ویژگی‌مهم دیگر نوت‌بوک‌های سری Predator پشتیبانی از واقعیت مجازی (Virtual Reality) است.
نوت‌بوک گیمینگ ایسر از نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندزو ۱۰ پشتیبانی می‌‌کند و وزنی در حدود ۳.۷ کیلوگرم دارد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا