عرضه مدل بازسازی شده گوشی قدیمی Galaxy Note 3 به قیمت ارزان

اگر در مجموع بخواهیم سال ۲۰۱۶ را بررسی کنیم، سامسونگ در این دوره زمانی یکی از مشکل‌ترین سال‌های فعالیت خود را پشت‌سر گذاشت و آتش گرفتن گوشی Galaxy Note 7 به یک فاجعه برای این شرکت بزرگ تبدیل شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آتش گرفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 باعث شد این شرکت کره‌ای با ضرر مالی ۵ میلیارد دلاری مواجه شود و البته، تولید و عرضه این گوشی را به طور کامل متوقف کند.

اگرچه این مسئله یک شکست بزرگ بود، ولی سامسونگ را از ادامه فروش سری محصولات Note پشیمان نکرد. بر اساس جدیدترین اخبار، سامسونگ هم‌اکنون گوشی‌های بازسازی شده از سری محصولا ت Galaxy Note 3 که از زمان عرضه آن حدود سه سال می‌گذرد را با قیمت ارزان روانه بازار کرده است.

refurbished-galaxy-note-3-2

مدل بازسازی شده این گوشی‌ها در اصل مربوط به دستگاه‌هایی می‌شود که پیش از ورود به بازار جهانی با مشکل مواجه‌ شد‌ه‌اند و یک بار در شرکت سازنده تعمیر شده‌اند.

سامسونگ این گوشی‌ها را برای روز «جمعه سیاه» آماده کرده است. این فبلت که نخستین بار سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شده بود ۵۰ دلار ارزان‌تر از قیمت اصلی خود به ارزش ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد مدل بازسازی شده گوشی هوشمند Galaxy Note 3 هم‌اکنون از طریق دو اپراتور Sprint و T-Mobile در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا