LG V30 بدون نمایشگر ثانوی ساخته می‌شود

«ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در آخرین گزارش خود اعلام کرد گوشی هوشمند LG V30 مانند مدل‌های قبلی خود نمایشگر ثانوی ندارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه این کارشناس فناوری هیچ اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند مذکور منتشر نکرد، ولی به این مسئله اشاره کرد که در این گوشی هوشمند پیشرفته یک فناوری دیگر جایگزین نمایشگر ثانوی می‌شود.

البته هواداران گوشی‌های ال‌جی بر این باورند که اگر نمایشگر ثانوی حذف شود، شرکت کره‌ای برای سری محصولات LG V خود یک فناوری و قابلیت بهتر را در اختیار می‌گیرد و به همین خاطر جای هیچ گونه نگرانی نیست.

lg-v30-1

گوشی هوشمند LG V10 نخستین محصول در این سری پشرفته بود که نمایشگر ثانوی داشت و پس از آن مدل LG V20 با نمایشگر ثانوی و فناوری‌های پیشرفته‌تر عرضه شد. ولی به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد نمایشگر مذکور را در مدل‌های بعدی کنار بگذارد.

«ایوان بلاس» می‌گوید اطلاعات خود در مورد گوشی هوشمند LG V30 را از یک منبع آگاه گرفته است و به همین خاطر می‌توان به آن اطمینان کرد. شرکت ال‌جی بر این گوشی هوشمند تاکید فراوان دارد و به همین خاطر آن را با نوآوری روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا