منتظر گوشی قدرتمند ویندوزی اچ‌پی باشید

یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمندی ویندوزی که امسال وارد بازار شد HP Elite x3 نام داشت که البته از جانب کاربران جهانی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند پس از مدتی تاخیر وارد بازار جهانی شد و از ماه گذشته کاربران در آمریکا و اروپا توانستند آن را خریداری کنند. این گوشی به واسطه امکانات پیشرفته و قابل ملاحظه‌ای که در اختیار دارد، قیمت گرانی داشت و این مسئله هم روی کاهش تمایل کاربران برای خرید آن اثر گذاشت.

به هر حال این کاهش فروش اچ‌پی را از ادامه فعالیت در مسیر یاد شده منصرف نکرد و در این راستا شرکت مذکور اعلام کرد برای سال آینده هم یک گوشی هوشمند پیشرفته دیگر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون را در نظر گرفته است.

windows-phone-smartphone-2

منابع آگاه اعلام کردند که اچ‌پی همکاری‌های گسترده‌ای را با مایکروسافت آغاز کرده است تا از این طریق بتواند در فوریه ۲۰۱۷ یک گوشی هوشمند ویندوزی بسیار قدرتمند روانه بازار کند.

اطلاعات این دستگاه از سوی دو مرکز مذکور تایید شده است و اچ‌پی در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که در این محصول از فناوری به کار گرفته شده در سری دستگاه‌های Lumia بهره می‌برد. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی نصب شده است و البته، نسبت به Elite x3 امکانات پیشرفته‌تر و قدرتمندتری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا