نسخه جدید اپلیکیشن Acrobat Reader‌ با قابلیت اسکن کردن اسناد

شرکت Adobe اپلیکیشن موبایلی Acrobat Reader‌ را به‌روز کرد و انواع مختلف قابلیت‌های کاربردی را در اختیار صاحبان آن گذاشت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از هم‌اکنون تا روز «جمعه سیاه» برای تخفیف‌های سراسری در آمریکا مدت کمی باقی مانده است و شرکت Adobe هم با این کار سعی کرد برای روز مذکور توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی Acrobat Reader برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است و کاربران می‌توانند ابزار Scan در آن را هم به صورت رایگان در اختیار بگیرند. با این ابزار کاربران موبایلی به راحتی می‌توانند تمام اسناد و مدارک خود را اسکن کنند.

acrobat-reader-app-2

در نسخه جدید، تمام اسنادی که کاربران از طریق ابزار مربوطه اسکن می‌کنند به صورت خودکار به نسخه PDF تبدی می‌شود و کاربران به راحتی می‌توانند آن را به اشتراک بگذارند.

بنابراین می‌توان گفت انواع مختلف اطلاعات از جمله اسناد، عکس‌ها، فرم‌ها، اطلاعات منتشر شده روی تخته وایت‌بورد، دست‌نوشته‌ها و … به راحتی از طریق گوشی هوشمند اسکن می‌شوند.

نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی Acrobat Reader همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند صفحات مختلف از سندی که در اختیار دارند را به صورت همزمان اسکن کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا