مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy J3 دو هفته دیگر عرضه می‌شود

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) مجوزهای لازم برای ورود گوشی هوشمند Galaxy J3 مدل ۲۰۱۷ به صورت عمومی به بازارهای این کشور را صادر کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که گفته شده است، سامسونگ تصمیم دارد گوشی هوشمند مذکور را از تاریخ اول دسامبر به صورت رسمی وارد بازار کند و به همین خاطر احتمال می‌رود طی روزهای آینده این گوشی معرفی شود.

بر اساس آنچه که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy J3 سامسونگ نمایشگر ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید.

galaxy-j3-2018

این احتمال قوی وجود دارد که سامسونگ این محصول را در دو مدل متفاوت با دو اندازه نمایشگر روانه بازار کند. «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که گوشی هوشمند یاد شده با کد SM-J327P در شرکت سامسونگ توسعه یافته است و SM-J3119 نیز مربوط به مدل J3 Pro می‌شود.

سامونگ برای این گوشی هوشمند میان‌رده تپاره Snapdragon 430 با چهار هسته ۱.۴ گیگاهرتزی را در نظر گرفته است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی را به همراه باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است و شرکت کره‌ای روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ را نصب کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا