نخستین بازی‌های سونی مخصوص گوشی‌های هوشمند آماده ورود به بازار

ساخت استدیو ForwardWorks توسط سونی نشان می‌دهد که این شرکت ژاپنی بزرگ در نظر دارد از ماه آینده نخستین بازی‌های موبایلی خود را روانه بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دومین تلاش بزرگ سونی برای حضور در بازار موبایلی جهان ساخت بازی‌های ویدیویی است و در این راستا پیش‌بینی می‌شود شرکت مذکور از سال ۲۰۱۷ میلادی نخستین بازی‌های موبایلی خود را روانه بازار کند.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت سونی در نظر دارد بازی‌های موبایلی جدید خود و شرکایی که در این زمینه برگزیده است را در تاریخ ۷ دسامبر به صورت رسمی معرفی کند.

sony-2

«تاکاشی موچیزوکی» از نویسندگان این روزنامه همچنین اعلام کرد که نخستین بازی‌های سونی مخصوص گوشی‌های هوشمند در مرحله نخست وارد کشور ژاپن می‌شوند و بنابراین از اوایل سال ۲۰۱۷ می‌توان آن را در بازار جهانی مشاهده کرد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که استدیو ForwardWorks سونی تصمیم دارد بیش از ۶ بازی پلی‌استیشن را در مارس ۳۰۲۸ برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کند. البته قرار است تمامی این بازی‌ها در دسامبر ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شوند و این احتمال وجود دارد که همه آنها تا سال آینده آماده ورود به بازار شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا