اعلام مشخصات نهایی مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A7 سامسونگ

هرچه به پایان سال میلادی نزدیک‌تر می‌شویم شرکت‌های موبایلی تلاش بیشتری انجام می‌دهند گوشی‌های هوشمند خود را روانه بازار کنند تا در تعطیلات پایان سال بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از شرکت‌ها از هم‌اکنون خود را برای روز «جمعه سیاه» در آمریکا آماده کرده‌اند تا با افزایش فروش محصولات خود بتوانند درآمد بیشتری به دست آورند.

سامسونگ هم از این قانون مستثنی نیست و برای پایان سال ۲۰۱۶ میلادی تصمیم دارد مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A7 را روانه بازار کند. این نخستین باری نیست که در مورد این گوشی هوشمند خبرهایی منتشر می‌شود و پیش‌تر گفته شده بود که دستگاه مذکور با کد SM-A720F در شرکت سامسونگ توسعه یافته است.

دو مرکز GFXBench و AnTuTu از مدت‌ها قبل استانداردهای لازم برای ورود این گوشی هوشمند را صادر کردند و هم‌اکنون سامسونگ مراحل پایانی تولید انبوه این دستگاه را پشت‌سر می‌گذارد.

samsung-galaxy-a7-2018

این گوشی هوشمند بزرگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمالو ساخته شده است و با نمایشگر ۵.۷ اینچی خود تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌کند. پردازنده Exynos 7880 گوشی مذکور قادر است با توان ۱.۸ گیگاهرتز اطلاعات را پردازش کند.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در خود جا داده است و دیگر امکانات مهمی که در آن به کار رفته است می‌توان به باتری ۳۳۰۰ ملی‌آمپری، و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ این گوشی هوشمند را همراه با حسگر اثر انگشت، ورودی USB Type-C، قابلیت ضدآب و گیرنده مخابراتی ۴G LTE روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا