هدست هوشمند Xperia Ear سونی بالاخره عرضه شد (+عکس)

فوریه امسال سونی دستگاهی را با نام Xperia Ear معرفی کرد که به گوشی هوشمند اندرویدی از طریق فناوری ارتباطی بلوتث ۴.۱ یا فناوری کوتاه‌برد NFC متصل می‌شد و البته، این محصول بیش از یک هدست معمولی بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هدست هوشمند Xperia Ear علاوه بر آنکه می‌تواند صدا را برای کاربر پخش کند، قادر است در قابل یک دستیار مبتنی بر فرمان‌های صوتی هم به کار گرفته شود و شما از طریق این ابزار جانبی می‌توانید آخرین اخبار، اطلاعات هواشناسی، و برنامه‌های زمان‌بندی شده خود را بشنوید.

همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا از طریق این هدست بتوانید به صورت صوتی فرمان دهید تماس با شماره تلفن مورد نظر شما برقرار شود، جست‌وجوهای اینترنتی انجام دهید، مسیریابی کنید، و متن‌های مورد نظر خود را به صورت صوتی تایپ کنید. تمامی این اتفاقات از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ساده انجام می‌شود که روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنید.

sony-xperia-ear-4

هدست هوشمند Xperia Ear سونی هم‌اکنون پس از گذشت چند ماه آماده ورود به بازار شده است و سونی اعلام کرد کاربران آمریکایی از تاریخ ۱۳ دسامبر می‌توانند آن را خریداری کنند. قرار شده است در این تاریخ فروشگاه اینترنتی آمازون این محصول را عرضه کند و قیمت آن هم ۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

sony-xperia-ear-3

هدست Xperia Ear از طریق جعبه الکترونیکی خود شارژ می‌شود و همچنین یک شارژ جداگانه برای باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری آن در نظر گرفته شده است. این هدست در حالت استفاده می‌تواند به مدت ۱۶ ساعت و در حالت آماده‌باش به مدت ۸۰ ساعت انرژی را در خود نگه دارد.

sony-xperia-ear-2

استاندارد IPX2 که برای این ابزار جانبی در نظر گرفته شده است، آن را ضدآب می‌کند و البته این محصول با دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه ۴.۴ به بعد سازگاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا