ZUK Edge چینی با نمایشگر بدون لبه عرضه می‌شود (+عکس)

شرکت لنوو یک زیرمجموعه با نام ZUK دارد که از طریق آن سری متفاوتی از گوشی‌های هوشمند چینی را تولید و عرضه می‌کند و محصول جدید آن با نام ZUK Edge مراحل پایانی ورود به بازار را پشت‌سر می‌گذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که تقریبا می‌توان آن را به بدون قاب خواند. به عبارت دیگر نمایشگر این گوشی هوشمند تا لبه‌های بدنه آن امتداد یافته است و از این رو باید این محصول چینی را مهم‌ترین رقیب گوشی چینی Mi Mix شائومی دانست.

lenovo-zuk-edge-3

گوشی هوشمند ZUK Edge در قسمت بالا و پایین خود مانند گوشی‌های هوشمند کنونی طراحی شده است و در مقابل، آخرین محصول شائومی در قیمت بالا و پایین بدنه هم هیچ قابی را شامل نمی‌شود.

lenovo-zuk-edge-2

برای گوشی چینی ZUK Edge نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و تراشه پرقدرت Snapdragon 821 داده‌های موجود در آن را تحلیل می‌کند. این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن با ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود.

گوشی ZUK Edge طی چند هفته آینده به صورت عمومی عرضه می‌شود و هم‌اکنون مجوزهای لازم از کمیسیون تنظیم مقررات مخابراتی چین را دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا