آیفون ۸ با اندازه جدید ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود

شرکت اپل هم‌اکنون برای سه سال متوالی یک طراحی مشابه را برای گوشی‌های هوشمند خود به کار می‌برد و بر همین اساس پیش‌بینی شده است سال آینده که آیفون ۱۰ ساله می‌شود، اپل محصول جدید خود موسوم به آیفون ۸ را با یک طراحی متفاوت روانه بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از مدت‌ها قبل اعلام شد که اپل فعالیت‌های گسترده خود را روی نمایشگرهای AMOLED آغاز کرده است و بر اساس آخرین شایعات منابع آگاه توضیح دادند که مدل بعدی آیفون ۷ و ۷ Plus همراه با همین نمایشگر عرضه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه ارایه شده این است که آیفون بعدی در سه اندازه مختلف عرضه می‌شود و به عبارت دیگر، یک سایز جدید برای خانواده آیفون‌ها معرفی می‌شود.

apple-iphone-8-2

سومین مدل برای گوشی هوشمند آیفون ۸ نمایشگر AMOLED دارد که احتمالا نمایشگر آن با اندازه ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ ساخته می‌شود و اپل گروه جدیدی از کاربران را از این طریق جذب می‌کند.

یکی از کارشناسان مرکز KGI Securities به نقل از کارمندان اپل اعلام کرد که هم‌اکنون طراحی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون ۸ با نمایشگر ۵.۲ اینچی هم به پایان رسیده است و احتمال کاربران می‌توانند سال آینده آن را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا