بازی های منتخب پلی استیشن ۴ برای کودکان (+عکس)

با وجود محبوبیت روزافزون بازی های ویدئویی حتی در میان بزرگسالان، گزینش بازی های مناسب برای رده سنی کودکان دشوارتر از گذشته شده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – اگرچه این گسترش در طیف علاقه مندان بازی های ویدئویی مزایای متعددی برای رده های سنی مختلف داشته است و در عین حال به تولید بازی های متنوع نیز انجامیده است، با این حال تشخیص بازی های متناسب برای رده سنی کودکان که اصلی ترین مخاطبان این گونه بازی ها نیز هستند، اهمیت بیشتری یافته است. همانطور که ممکن است همه ما این موضوع را تجربه کرده باشیم، فرزندانمان اغلب بازی های رده های سنی بزرگ تر را نیز بازی میکنند اما تشخیص و تعیین محتوای صحیح بازی های ویدئویی به ویژه برای رده سنی کودکان، از مسئولیت های مهمی است که وظیفه آن برعهده والدین خواهد بود. در ادامه مطلب به معرفی بهترین بازی های ویدئویی مخصوص رده سنی کودکان خواهیم پرداخت.


+ Just Dance 2016

برخلاف آن چه اغلب مردم تصور می کنند، بازی های ویدئویی تنها محدود به ساعت ها نشستن روی صندلی و گرد شدن چشم ها به تلویزیون نمی شوند. برای آن که کودک خود را به انجام فعالیت های بدنی در قالب بازی وادار کنید، Just Dance 2016 بازی کاملا مناسبی خواهد بود. حتی والدین نیز می توانند در این بازی با فرزند خود همراه شوند و به این ترتیب همگی چندین کالری بسوزانند. ویژگی مثبت در مورد این بازی، قابلیت استفاده هر فردی با هر رده سنی خواهد بود چرا که نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی ندارد.
۱۱


+ LEGO Marvel: Avengers

کودک این بار تجربه بازی با ابر قهرمان های LEGO را به دست می آورد. همان طور که همه می دانیم، این برند بازی های ویدئویی سال های سال است که از محبوبیتی قوی برخوردار است و کمتر کودکی پیدا می شود که بازی های آن را دوست نداشته باشد. مراحل مختلف به کمک ابر قهرمان ها و امکاناتی که در اختیار آن ها قرار داده شده است، طی می شود.
۱۲


+ TTR: World Tour

برای کودکانی که به ماشین بازی علاقه مند هستند، TTR یک بازی ویدئویی هیجان انگیز خواهد بود که پر از ماشین های کوچک زیبا و همچنین مسیر های جذاب است. بازی کاملا روان و راحت بوده و برخورداری آن از گرافیک بالا سبب جلب نظر تمام رده های سنی شده است. حتی می توان بازی را به صورت چند نفره اجرا کرد. البته لازم به ذکر است که دشواری مراحل بازی به تدریج افزایش می یابد و از سر رفتن حوصله کودکتان به دلیل سادگی بیش از حد نیز جلوگیری خواهد کرد.
۱۳


+ Rayman Legends

Rayman Legends از جمله بازی های پلی استیشن ۴ است که خرید آن برای تمامی افرادی که با این دستگاه کار می کنند، صرف نظر از سنشان شدیدا توصیه می شود. طراحی رنگارنگ و کیفیت بالا در کنار شخصیت های جذاب، برای هر کودکی وسوسه کننده خواهد بود. بازی را به صورت دو نفره نیز می توان انجام داد که این موضوع استقبال کاربران را افزایش داده است. یک بخش فوتبالی نیز در این بازی طراحی شده است که می توان با یار خود مسابقه داد و لحظات خوشی را سپری کرد.
۱۴


+ Unravel

شخصیت اصلی این بازی کاراکتری پشمی و دوست داشتنی است که وارد یک سفر ماجراجویانه احساسی می شود. صحنه ها بسیار واقعی به نظر می رسند و رنگ های زنده حتی جوان ترین بازیکن ها را نیز به خود جذب می کند. تجربه بازی Unravel را در اختیار فرزند خود قرار دهید، به احتمال زیاد ساعت ها با آن سرگرم خواهد شد.
۱۵


+ Skylanders Superchargers

این بازی شامل شخصیت ها و وسایل نقیله متعددی می شود. از این رو و به دلیل گرافیک مناسب، می تواند مورد علاقه هر سنی به ویژه رده سنی کودکان واقع شود. Skylanders Superchargers با امکان همکاری دو نفره در یک تیم، می تواند به عنوان یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده برای گذران اوقات والدین با فرزندانشان مورد توجه قرار گیرد.
۱۶


+ Tearaway Unfolded

در این بازی کودک در طول محیط های متنوعی برای رساندن پیام شخصیت بازی، سفر می کند. این مراحل متنوع به خوبی می توانند سبب جلب نظر کودکان در هر رده سنی شوند. از طرفی تمام دکمه های موجود روی دسته پلس استیشن ۴ نیز به کار خواهند آمد و بازی آپشن های زیادی را به خود اختصاص می دهد.
۱۷


+ Minecraft

هدف این بازی مشارکت در ساخت جهانی بزرگ است که در طول آن فعالیت های تیمی خلاقانه را به کودک آموزش می دهد. چند جهان نیز برای اکتشاف و بازدید طراحی شده اند. Minecraft بازی مناسبی برای رده سنی کودکان به حساب می آید.
۱۸


+ LEGO Dimensions

هر بازی در این لیست که نام LEGO را به همراه خود داشته باشد، قطعا انتخابی کاملا مناسب خواهد بود. حتی عده زیادی از بزرگسالان نیز به این دسته بازی ها علاقه مند هستند. LEGO Dimensions جایگاه محکمی را به عنوان یکی از بهترین بازی های مخصوص پلی استیشن ۴ به خود اختصاص داده است.
۱۹


+ Disney Infinity 3.0

در این بازی کودک می تواند با شخصیت های محبوب جنگ ستارگان همراه شود. امکانات و بخش های زیاد Disney Infinity 3.0 به معنای موفقیت بالای بازی در جلب نظر کودکان در هر رده سنی خواهد بود. مسابقه های ماشینی، ساخت یک جهان کامل و یا شرکت در جنگ های هیجان انگیز طراحی شده، به خوبی می توانند فرزند شما را سرگرم کنند.
۲۰


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا