Light Phone فقط برای علاقمندان به گوشی‌های معمولی

اگر تاکنون چیزی در مورد گوشی Light Phone نشنیده‌اید، باید بدانید بیشتر کاربران از این محصول عجیب بی‌خبر هستند و البته، به زودی به ورود آن به بازار جهانی همه با چنین دستگاه موبایلی آشنا خواهند شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی نه تنها با نوآوری طراحی شده است و شکل ظاهری متفاوت دارد، بلکه برای آن دسته از صاحبان گوشی هوشمند که در اصل علاقه‌ای به گوشی هوشمند ندارند می‌تواند قابلیت‌های فراوان به همراه بیاورد.

مدل مفهومی Light Phone حدود ۱۸ ماه قبل توسط مرکز Kickstarter ارایه شد و در آن فقط قابلیت برقراری تماس‌های صوتی فراهم شده بود تا شما بتوانید یک روز را دور از شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، بدون دغدغه پشت‌سر بگذارید.

light-phone-2

ایده اصلی این گوشی حذف اطلاعیه‌ها، ‌پیام‌ها و دیگر اتفاقات مشابه بود. کاربران می‌توانند تمام تماس‌های صوتی گوشی هوشمند خود را به این دستگاه موبایلی کوچک منتقل کنند و البته، هیچ پیامی از فیسبوک، واتس‌اپ یا دیگر ابزارهای ارتباطی دریافت نکنند.

نوشته های مشابه

light-phone-3

طرح Light Phone هم‌اکنون ۴۰۰ هزار دلار سرمایه در مرکز Kickstarter جمع کرده است و به همین خاطر، این دستگاه در مرحله تولید انبوه قرار دارد. این مرکز اعلام کرد نخستین دستگاه از این محصول در تاریخ ۳۰ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر به صورت عمومی وارد بازار می‌شود.

از آنجایی که Light Phone از خدمات اینترنتی پشتیبانی نمی‌کند، به همین خاطر برای آن فقط قابلیت پشتیبانی از خدمات شبکه مخابراتی ۲G در نظر گرفته شده است. این گوشی سفیدرنگ و باریک احتمالا با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا