توضیح استاندار تهران: تکذیب توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ تا پایان سال ۹۵

استاندار تهران ضمن تکذیب مطالب منتشرشده از قول وی در برخی رسانه ها در خصوص توقف تولید خودروهای پراید و پژو ۴۰۵، تاکید کرد که این مهم در محدوده اختیارات خاص خودروسازان است.

موبنا – «یکی از روزنامه ها در مطلبی که از قول استاندار تهران در شماره امروز خود منتشر کرد، از توقف تولید خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ تا پایان سال خبر داد.»

سیدحسین هاشمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من در مصاحبه با این روزنامه تاکید کردم که از توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ و جایگزینی آن ها با خودروهای مدرن و به روز استقبال می کنم.

وی با تاکید دوباره بر اینکه توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ در محدوده اختیارات خودروسازان است، تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده اند.

استاندار تهران یادآور شد: به طور طبیعی از جایگزینی خودروهای به روز و بهتر که رضایت مصرف کنندگان را در پی دارد، استقبال می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری خودروسازن و قطعه سازان داخلی با شرکای خارجی، روز به روز شاهد افزایش کیفیت تولیدات داخلی در این حوزه باشیم.

از عصر امروز، خبر توقف تولید خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ تا پایان سال از قول استاندار تهران به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده است.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا