ادعای عجیب فتح الله زاده : برای استقلال ۱۵۰ میلیارد به جا گذاشتم!

فتح الله زاده روی کمپ استقلال قیمتی را گذاشته که زمین های اطراف خرید و فروش می شوند در حالی که رسما این قیمت برای ورزشگاه پرداخت نمی شود و کاربری ورزشی داد و کلا فکر می کنید کدام باشگاه حاضر است استادیوم استقلال را بخرد ؟

موبنا – علی فتح الله زاده مدعی است که نه تنها از بابت دور فعالیتش در استقلال بدهکار نیست که موفق شده با ساخت کمپ استقلال بیش از بدهی هایش را در اختیار تیم آبی پوش قرار دهد.

رقم بدهی های دو تیم استقلال و پرسپولیس مجددا اعلام شده و طبق اعلام رسمی پرسپولیس ۱۰۰ میلیارد و استقلال ۸۷ میلیارد بدهی دارند. بدهی هایی که میزان قابل توجهی از آن به دوره مدیریت رویانیان در پرسپولیس و علی فتح الله زاده در استقلال بر می گردد.

علی رغم اعلام رسمی مبلغ بدهی فتح الله زاده اما قبول ندارد که این مقدار بدهی به جا گذاشته است:« من ۲۷ میلیارد خوده بدهی داشتم ۲۵ میلیارد هم بدهی مالیاتی از گذشته بود» او که در برنامه نود صحبت می کرد تا پایان بحث اصرار داشت که رقم ۸۶ میلیاردی بدهی ها مستند نیست.

با این همه او در جمله ای عجیب و غریب مدعی شد که نه تنها مدریتش برای استقلال ضرر نداشته که سود هم داشته.

فتح الله زاده در این مورد به زمین کمپ ناصرحجازی اشاره کرد و مدعی شد که این زمین ارزش ۱۵۰میلیاردی دارد و اگر این رقم را از بدهی ها کسر کنید تراز فعالیت های فتح الله زاده مثبت می شود.

اما نکته مهم در مورد ادعای مدیرعامل استقلال این است که از چند جهت اشتباه بیان شده. اولین نکته در مورد زمین ورزشگاه است . زمینی که کاربری اش ورزشی است اما علی فتح الله زاده با قیمت مسکونی-تجاری آن را اعلام می کند . در اصل فتح الله زاده روی کمپ استقلال قیمتی را گذاشته که زمین های اطراف خرید و فروش می شوند در حالی که رسما این قیمت برای ورزشگاه پرداخت نمی شود و کاربری ورزشی داد و کلا فکر می کنید کدام باشگاه حاضر است استادیوم استقلال را بخرد ؟

دومین نکته در مورد صحبت های فتح الله زاده انتصاب ساخت ورزشگاه به خودش است. او که زمین های واگذاری شده را از زمین های شهری تحویل گرفته طوری صحت می کند که انگار این توانایی او بوده و نه بخشش زمین شهری.

و سومین و مهمترین نکته هم اینکه زمین مورد نظر اصلا سندی ندارد و اگر سازه های ورزشی اش کامل شود تازه به سند می رسد اتفاقی که ارزش زمین را بسیار کاهش خواهد داد.

 منبع: عصرایران 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا