شورای نگهبان: اصلاح تعرفه‌های انتخابات هنوز از وزارت کشور به‌دست ما نرسیده است

پس از بررسی، برخی از اشکالات را به وزارت کشور ارسال کردیم و وزارت کشور هم این اصلاحات را اعمال کرده، ولی هنوز به ما ارسال نشده است.

موبنا – سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات تعرفه‌های انتخابات سال ۹۶ از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شده و وزارت کشور هم اصلاحات را اعمال کرده، ولی هنوز این اصلاحات بدست ما نرسیده است.

عباسعلی کدخدایی گفت: طبق روال معمول فرم‌هایی از تعرفه‌های انتخابات سال ۹۶ از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان ارسال شد که ما در شورای نگهبان این تعرفه‌ها را بررسی کردیم.

وی افزود: پس از بررسی، برخی از اشکالات را به وزارت کشور ارسال کردیم و وزارت کشور هم این اصلاحات را اعمال کرده، ولی هنوز به ما ارسال نشده است.

محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور ۱۷ آبان ماه گفته بود: ما برای برگزاری انتخابات سال ۹۶ طبق جدول زمان بندی خود حرکت می کنیم که باید در این مقطع نمونه تعرفه های انتخابات را به شورای نگهبان ارسال می کردیم که این کار را انجام دادیم که فکر می کنم این تعرفه ها به تایید شورای نگهبان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از این باید تعرفه ها را چاپ کنیم، دفتر انتخابات وزارت کشور نیز تمام اقدامات خود را طبق برنامه زمان بندی شده انجام می دهد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا