معاون وزیر راه: به دلیل ازدحام در مرز مهران زائران از مرز شلمچه و چزابه عبور کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور در بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: زائرانی که مرز خروجیشان مرز مهران مشخص شده است می توانند جهت سفر به عتبات عالیات از مرز شلمچه و چزابه استفاده کنند.

موبنا – داوود کشاورزیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و افتتاح سالن جدید مسافربری این پایانه گفت: با توجه به احداث سالن مسافربری جدید پایانه مرزی شلمچه امسال افزایش سه برابری تردد زائر را نسبت به سال گذشته از این پایانه داشته ایم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این سالن بعد از اتمام اربعین سال ۹۳ افزود: برای رفاه حال زائران عتبات عالیات این سالن مسافربری با زیر بنایی حدود هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

کشاورزیان در ادامه به امکانات پیش بینی شده در سالن جدید مسافربری شلمچه اشاره کرد و بیان داشت: در این سالن برای استقرار تمام دستگاه ها از جمله، پلیس گذرنامه، اداره گمرک، نهاد ریاست جمهوری و تمامی دستگاه هایی که در مرز شلمچه حضور دارند فضای کافی و امکانات مناسب پیش بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این پایانه گیت هایی به صورت دائمی و اضطراری برای ایام اربعین پیش بینی شده است تا زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانند با سهولت بهتری از این مرز تردد کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با توجه به تقسیم بندی استان ها برای خروج از مرز برای زیارت اربعین اظهار کرد: زائرانی که مرز خروجیشان مرز مهران مشخص شده است می توانند جهت سفر به عتبات عالیات از مرز شلمچه و چزابه استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: با استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل برون شهری زمینه ارائه خدمات مناسب و حمل و نقل ایمن و روان را فراهم آورند.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا