کی روش: برای سوریه احترام قائلیم

تک تک بازی ها فشار خودش را دارد. این موضوع یک مسئولیت برای من به وجود می آورد؛ اینکه مقابل یک تیم خوب به نام سوریه قرار می گیریم. به این تیم احترام می‌گذاریم و با تمام توان به میدان می رویم. ایران رقیب داغ این گروه برای تیمهای دیگر است.

موبنا – کارلوس کی روش زمان زیادی از مصاحبه کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اش را به انتقاد از شرایط میزبانی اختصاص داد.

وضعیت تیم ملی ایران و سوریه در مالزی چندان خوب نیست. هرچند سوریه به عنوان میزبان مسوولیت بهبود شرایط را دارد اما از آنجایی که مالزی میزبانی تیم ملی خودش رابه عهده ندارد به نظر می رسد که شرایط برای تیم ملی بسیار مشکل شده است.

سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سعی کرد اعتراضش را به شکلی منتقل کند و البته همزمان هم چیزی نگوید که سبب شکایت از خودش شود. مصاحبه کی روش با خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی را می خوانید.

انتقاد از میزبانی

صحبت زیادی درباره لغو تمرین نمی توانم انجام دهم. اگر حرفی بزنم زمان کنفرانس به هم می ریزد. به این زمان اعتراض دارم؛ حرف هایی دارم که اگر بخواهم آنها را بیان کنم با جریمه از سوی کنفدراسیون آسیا مواجه می شوم اما اعتراضمان را به گوش مسئولان فیفا و AFC رساندیم. با ۳۰ سال تجربه ام می گویم که ما می دانستیم شرایط مالزی مناسب نیست اما افرادی با توجه به مسئولیت هایشان باید پاسخگو باشند. باید توضیح دهند که چرا بازی با سوریه را در این استادیوم تایید کردند. همینطور فدراسیون مالزی شرایط را مورد تایید قرار داد. من اگر حرفی بزنم جریمه می شوم.

نمی خواهم جریمه شوم

تصمیماتی گرفته شده و خواهش می کنم دیگر از من درباره مالزی و رضایت سوری ها از بازی در مالزی نپرسید. الان نمی توانم در این باره صحبت کنم و حرف های من تاثیری نخواهد داشت. می خواهم فعالیتم تا بعد از جام جهانی ادامه داشته باشد و به همین خاطر ترجیح می دهم حرف خاصی نزنم تا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نشوم.

نه سوریه سود می برد و نه ما!

از بعد فوتبالی باید بگویم بازی در این زمین نه به سود ایران است و نه به سود سوریه. با این حال به خاطر احترام به سوری ها باید بگویم با تمام توان آمدیم تا نتیجه خوبی بگیریم. هرچند که بازی در این شرایط به سود هیچ کس نیست.

گروه ایران نزدیک است

۴ گل زده در بازی های قبلی آمار بدی نیست. مطمئنا تعداد گلهای بیشتری باید به ثمر برسانیم اما اگر در هر بازی یک یا دو گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم، راضی می شویم. قبول کنیم که گروه سختی داریم و تیم ها نزدیک به هم پیش می روند. تعداد تساوی ها و گل های رد و بدل شده این موضوع را نشان می دهد. این برخلاف حرف عده ای است که می گفتند گروه ما از گروه های دیگر آسان تر است. با این حال همه تیم ها نزدیک به هم و فشرده کار می کنند.

برای سوریه احترام قائلیم

تک تک بازی ها فشار خودش را دارد. این موضوع یک مسئولیت برای من به وجود می آورد؛ اینکه مقابل یک تیم خوب به نام سوریه قرار می گیریم. به این تیم احترام می‌گذاریم و با تمام توان به میدان می رویم. ایران رقیب داغ این گروه برای تیمهای دیگر است.

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا