دستگیری و انهدام باند ناتاشا در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی معروف به ناتاشا در بیرجند متلاشی و چهار نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

موبنا – سرتیپ مجید شجاع افزود: با شکایت مردم از طریق تلفن ۱۱۰ مبنی بر فعالیت گسترده باند مواد مخدر صنعتی که آسایش شهروندان را سلب کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات در اختیار مقام های قضایی قرار گرفت و دستور لازم برای دستگیری آنها صادر شد و ماموران به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: به صورت ضربتی سردسته باند به نام ناتاشا به همراه سه نفر دیگر که در حال بسته بندی مواد مخدر بودند دستگیر شدند و در بازرسی از محل ۵۳ گرم شیشه، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی اظهار کرد: امسال ۱۹ تن مواد مخدر در استان کشف شد که در این ارتباط ۴۱ باند مواد مخدر متلاشی و ۷۱۲ نفر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافته است.

فرماندهی انتظامی استان گفت: امروزه یکی از روش های رایج برای درمان بزهکاران و اصلاح آنها و پیشگیری از وقوع جرم در بیشتر کشورهای دنیا شیوه مصرف درمانی است.

کشف ۳۰ میلیون ریال لباس قاچاق در طبس
فرمانده انتظامی طبس از توقیف یک دستگاه پراید حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن جلالیان گفت: روز گذشته ماموران انتظامی در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق خودرو که از بندرعباس عازم خراسان رضوی بود بازرسی کردند.

وی افزود: در بارزسی از خودرو ۳۹۳ سوت انواع البسه خارجی قاچاق که فاقد هرگونه اثر گمرکی بود کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا