ترامپ رئیس دفتر و مشاور ارشد خود را منصوب کرد

دونالد ترامپ، «رینس پرینس» دبیرکمیته ملی حزب جمهوریخواه و از مشاوران کارزار انتخاباتی وی را به سمت رئیس دفتر خود و «استفان بانون» مدیر اسبق وب‌سایت خبری «بریت‌بارت» را به عنوان مشاور ارشد منصوب کرد.

موبنا – به نقل از «نیویورک تایمز»، دونالد ترامپ، «رینس پرینس» دبیرکمیته ملی حزب جمهوریخواه و از مشاوران کارزار انتخاباتی وی را به سمت رئیس دفتر خود و «استفان بانون» مدیر اسبق وب‌سایت خبری «بریت‌بارت» را به عنوان مشاور ارشد منصوب کرد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری آمریکا رابط اصلی ریاست جمهموری و کنگره است و بالاترین مقام کارمندی در کاخ سفید محسوب می شد، و از آنجایی که «پریبس» از دوستان نزدیک «پل رایان» سخنگوی مجلس نمایندگان است، دونالد می تواند تاز تصویب لوایح دولت تاحدی اطمینان داشته باشد.

انتخاب «بانون» توسط ترامپ نشانگر قدرت فعالان مردمی‌ست که از نامزدی وی برای ریاست جمهوری پشتیبانی می کردند .

وب‌سایت «بریت بارت» که «بانون» به مدت ده سال مدیریت آن را به عهده داشت از رسانه‌های محافظه کار تندرویی است که به پشتیبانی از اندیشه‌های نژادپرستانه معروف است.

بسیاری از حامیان «بانون» ممکن است از انتخاب «رینس پرینس» به عنوان رئیس دفتر ترامپ عصبانی باشند چرا که عقیده دارند که «پرینس» به احتمال زیاد دونالد ترامپ را به سمتی سوق می دهد که سیاستهای مهاجرت، مالیات و نظام بهداشتی خود پیگیری نکند.

 منبع: میزان 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا