آتش سوزی در بازار تهران مهار شد

آتش سوزی دو مغازه پوشاک در گذر لوطی صالح بازار مهار شد.

موبنا – درپی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در دو فروشگاه پوشاک، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۴، ۷ و ۱۰۷ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت ۱۱:۳۰ امروز به بازار تهران، گذر لوطی صالح رهسپار شدند.

به گفته بایرامعلی عباس زاده افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، در طبقه همکف یک مجتمع تجاری دو طبقه که تعداد زیادی فروشگاه های پوشاک در آن وجود داشت، دو فروشگاه جمعاً به مساحت تقریبی ۵۰ مترمربع دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی راهروها و قسمت های مختلف این مجتمع تجاری را در بر گرفته بود.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به فروشگاه های مجاور بود، افزود: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری تجهیزات کامل، دستگاه های تنفسی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان خود را به راهروها و طبقات دیگر مجتمع تجاری رساندند که پس از جستجو مشخص شد هیچکس در ساختمان محبوس نشده است.

عباس زاده در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای عملیاتی از گسترش آتش سوزی و سرایت شعله های آتش به فروشگاه های دیگر جلوگیری شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت مجتمع، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا