وزیر ارشاد احمدی نژاد: تنها دستاورد روحانی با انتخاب ترامپ در معرض تزلزل است

ترامپ در معرض تزلزل و بی‌ثباتی است و با فرض ادامه وضع فعلی هم عایدی چندانی برای کشور نخواهد داشت.

موبنا – عضو هیئت موسس جبهه یکتا گفت: اعضای این جبهه با در نظر داشتن تجاربی که در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری به دست آورده‌اند درپی آن هستند که با بررسی گزینه‌های مختلف جبهه یکتا و دیگر شخصیت‌های ارزشی و ولایتمدار که در مظان کاندیداتوری هستند، به جمع‌بندی واحد برسند.

سید محمد حسینی با اشاره به برنامه‌های جبهه یکتا گفت: در حال حاضر فعالیت‌های جبهه یکتا بر محور انتخابات سال ۹۶ ساماندهی و اولویت‌بندی شده است و جلسات منظم هیات موسس و نیز کمیته‌ها برای تدوین برنامه‌های پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل می‌شود.

عضو هیئت موسس جبهه یکتا افزود: در جلسات جبهه یکتا شاخص‌های لازم به ویژه معیارهایی که در قانون اساسی آمده از جمله رجل سیاسی و مذهبی و مدیر و مدبر بودن و همچنین ملاک‌هایی که از سوی امام راحل و رهبر انقلاب ارائه شده است برای گزینه‌های این جبهه مدنظر قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه اعضای جبهه یکتا به دلیل سابقه چندین ساله در کار اجرایی و مدیریتی به چالش‌ها وتهدیدها و همچنین ظرفیت‌ها و فرصت‌ها واقف هستند، افزود: این اشخاص با در نظر داشتن تجاربی که در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری به دست آورده‌اند، درپی آن هستند که با بررسی گزینه‌های مختلف جبهه یکتا و دیگر شخصیت‌های ارزشی و ولایتمدار که در مظان کاندیداتوری هستند و یا گزینه‌های دیگر طیف‌ها و احزاب ولایی، با همفکری تشکل‌ها و عناصر ارزشی و انقلابی و اصولگرا به جمع‌بندی واحدی برسند تا بتوانند خواسته معقول مردم را که تغییر وضع موجود و تحول در شرایط کشور است، تحقق بخشند.

حسینی با بیان اینکه اعضای جبهه یکتا بر این اعتقادند که ادامه مدیریت فعلی، پاسخگوی نیازها و مطالبات به حق مردم نیست، گفت: بر این اساس بر خود فرض و لازم می‌دانند که در برهه حساس کنونی ایفای نقش کنند و نه تنها یک عنصر شایسته و حتی الامکان جامع‌الاطراف را معرفی کنند، بلکه با یک تیم همدل، متخصص، کارآمد و مجرب برای رهایی کشور از نابسامانی‌های موجود به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان کرد: با اطلاعی که از دیگر جمع‌ها و عناصر متدین و ولایی داریم، فکر می‌کنیم با طرح چند چهره انقلابی و ارزیابی میزان اقبال مردم، بهتر می‌توان به گزینه نهایی دست یافت و از تفرقه‌ای که در سال ۹۲ رخ داد، پیشگیری کرد.

وزیرپیشین فرهنگ و ارشاداسلامی با بیان اینکه مسلماً وفاق و همگرایی نیروهای مومن و اصولگرا در این مقطع ضروری و نتیجه بخش است، گفت: برای دستیابی به نتیجه کاملاً امیدوار هستیم و معتقدیم دولت یازدهم در عمل به وعده‌ها و برنامه‌ها توفیقی نداشته و تنها دستاوردش برجام است که آن هم با تحولات جهانی و به خصوص انتخاب ترامپ در معرض تزلزل و بی‌ثباتی است و با فرض ادامه وضع فعلی هم عایدی چندانی برای کشور نخواهد داشت.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا