پایان ۳۵ سال حسرت بوسه زدن بر ضریح امام رضا

با توجه به اینکه جانبازان شرایط جسمی خاص دارند و دارای روحیه‌ای حساس هستند، بیشتر از همه نیاز به زیارت و تشرف به حرم مطهر رضوی دارند، چرا که زیارت و برقراری ارتباط با امام معصوم(ع) که حجت خدا بر روی زمین است، باعث انبساط خاطر انسان می‌شود.

موبنا – یک جانباز ضایعه نخاعی با بیان اینکه تشرف به حرم مطهر و زیارت امام رضا(ع) برای جانبازان ضایعه نخاعی مشکل است، ابراز کرد: پس از ۳۵ سال حسرت توانستم ضریح مطهر امام رضا(ع) را از نزدیک لمس کنم و بر آن بوسه بزنم.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، غلامحسین صفایی یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس که به همراه جمعی از همرزمان خود صبح امروز، ۲۳ آبان‌ماه در مراسم غبارروبی روضه منوره شرکت کرد، در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این برنامه معنوی ابراز کرد: اجرای این برنامه نشانه عنایت ویژه تولیت آستان قدس رضوی به جانبازان است که این موضوع باعث دلگرمی ما می‌شود.

وی تصریح کرد: جانبازان ضایعه نخاعی همیشه برای تردد در حرم مطهر با مشکلاتی روبه رو هستند و خود من سال‌ها در آرزوی این بودم که بتوانم نزدیک ضریح بروم، ولی متاسفانه به خاطر شلوغی این مکان از حرم امکان تشرف برایم فراهم نمی‌شد، ولی خوشبختانه امروز توانستم در فضایی سرشار از معنویت به محضر آقا مشرف شوم.

صفایی که جانبازی را از عملیات چزابه به یادگار دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه جانبازان شرایط جسمی خاص دارند و دارای روحیه‌ای حساس هستند، بیشتر از همه نیاز به زیارت و تشرف به حرم مطهر رضوی دارند، چرا که زیارت و برقراری ارتباط با امام معصوم(ع) که حجت خدا بر روی زمین است، باعث انبساط خاطر انسان می‌شود.

این جانباز ضمن تشکر از مسئولان آستان قدس رضوی که مقدمات حضور آن­‌ها را در این مکان مقدس و در چنین برنامه‌ای فراهم کرده‌اند، ابراز کرد: امیدوارم این برنامه ادامه داشته باشد و در آینده نیز شاهد اجرای این‌گونه برنامه‌ها در این آستان مقدس باشیم.

یادآور می‌شود، مراسم غبارروبی روضه منوره رضوی صبح امروز با حضور آیات عظام و حجج اسلام رئیسی، احمد علم‌الهدی، مروارید، رسولی محلاتی و علی واعظ طبسی و گروهی از جانبازان سرفراز هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در پایان این مراسم، غبار متبرک ضریح مطهر امام رضا(ع) توسط تولیت آستان قدس رضوی به جانبازان سرافراز اهدا شد.

 منبع: خبرگزاری فرهنگ رضوی

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا