بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی مخصوص جهانگردی و ماجراجویی (+عکس)

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به کوهنوردی، سفرهای جنگلی، و ماجراجویی علاقه دارید، بهتر است این خبر را تا انتها بخوانید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی که این روزها ارایه شده‌اند می‌توانند بهترین خدمات را برای علاقمندان به ماجراجویی ارایه کنند. در این زمینه ۵ اپلیکیشن برتر مخصوص دو سیستم عامل اندروید و iOS آورده شده است که بهترین سرویس‌ها در زمینه ماجراجویی را ارایه می‌دهند.

۱

اپلیکیشن Campgroundsاین ابزار موبایلی اطلاعات مربوط به ۱۹ هزار اردوگاه تفریحی را در خود جا داده است و بهترین دستیار شما در طول سفر محسوب می‌شود. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

۲

اپلیکیشن AllTrailsدر این ابزار موبایلی می‌توانید اطلاعات مربوط به ۵۰ هزار مسیر پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و … را پیدا کنید. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

۳

اپلیکیشن Yonderبا این ابزار موبایلی می‌توانید اطلاعات مربوط به ۲۰ هزار مقصد ماجراجویانه را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

۴

اپلیکیشن Map My Hikeاین ابزار موبایلی مبتنی بر گیرنده GPS کار می‌کند و ۶۰۰ نوع فعالیت در مسیرهای مختلف از جمله دوچرخه‌سواری، دویدن، قدم زدن و … را به شما پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

۵

اپلیکیشن SAS Survival Guideاین ابزار موبایلی پرفروش‌ترین کتاب‌ها، پربیننده‌ترین ویدیوها و بهترین عکس‌های مربوط به جهانگردی را شامل می‌شود. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا