Galaxy S8، نخستین گوشی سامسونگ با قابلیت تشخیص میزان فشار انگشت

به دنبال آتش‌سوزی‌های مکرر Galaxy Note 7، سامسونگ زودتر از همیشه دست به‌کار شده است تا پرچمدار بعدی خود را با نام Galaxy S8 روانه بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ در حال توسعه فناوری جدیدی است که مانند سیستم Force Touch اپل عمل می‌کند و Galaxy S8 برای نخستین بار آن را در اختیار کاربران می‌گذارد.

منابع آگاه داخلی که از فعالیت‌های سامسونگ باخبر هستند توضیح دادند که این فناوری هم‌اکنون در مرحله آزمایش به سر می‌برد و هم‌اکنون محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان که از فناوری هوشمند برای تشخیص میزان فشار انگشت روی نمایشگر یا دیگر بخش‌های گوشی پشتیبانی می‌کند، آیفون اپل است. در این میان هوواوی هم یک گوشی با فناوری مشابه روانه بازار کرده است.

galaxy-s8-2

به گفته منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود، سامسونگ تصمیم خود را نهایی کرده است تا فناوری تشخیص میزان فشار انگشت روی نمایشگر را در Galaxy S8 مورد استفاده قرار دهد و این اتفاق پس از دو سال تحقیق و بررسی صورت می‌گیرد.

سامسونگ این فناوری را با سیستم عامل اندروید نوقا سازگار کرده است و پیش‌بینی می‌شود Galaxy S8 نخستین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که این فناوری را به کاربران جهانی معرفی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا