ZTE چینی جای خالی Nexus گوگل را پر می کند

شرکت گوگل با عرضه دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL گام مهمی در عرصه دستگاه‌های موبایلی برداشت و سری محصولات Nexus خود را بازنشسته کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل که برای سال‌های طولانی غول اینترنتی جهان محسوب می‌شد، این روزها در زمینه سخت‌افزار هم گام‌های اساسی برمی‌دارد و هم‌اکنون دو عدد از بهترین گوشی‌های موجود در بازار را عرضه کرده است.

سری گوشی‌های Nexus که گوگل تولید می‌کرد در خانواده دستگاه‌های موبایلی میان‌رده و ارزان طبقه‌بندی می‌شد و این طور که خبرهای جدید نشان می‌دهد، این احتمال وجود دارد تا چینی‌ها جای خالی Nexus را پر کنند.

ZTE چینی جای خالی Nexus گوگل را پر می کند

شرکت چینی ZTE آگوست امسال یک نظرسنجی جهانی انجام داد و روی سایت اینترنتی خود از کاربران پرسید تا چه اندازه از تجربه کار با اندروید مبتنی بر محصولات این شرکت راضی هستند. اگرچه ZTE برای مدت طولانی گوشی‌های خود را به روز نکرده است و مانند گذشته در بازار جهانی گوشی مشهور نیست، ولی Axon 7 آن هم‌اکنون محبوبیت زیادی کسب کرده است.

شرکت ZTE با نظرسنجی جدید خود به این نتیجه رسیده است که می‌تواند از طریق گوشی‌های میان‌رده کاربردی و ارزان بار دیگر به بازار جهانی برگردد  توجه همگان را به خود جلب کند. این شرکت چینی معتقد است که با خاتمه فعالیت گوگل برای پوشش‌دهی گوشی‌های هوشمند میان‌رده، می‌تواند جای خالی سری محصولات Nexus را پر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا