اندرویدی‌ها Bing مایکروسافت را به‌روز کنند

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که Bing مایکروسافت را مورد استفاده قرار می‌دهید، بد نیست بدانید اپلیکشن این جست‌وجوگر اینترنتی برای اندرویدی‌ها به‌روز شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت مایکروسافت نسخه جدید اپلیکیشن مخصوص جست‌وجوگر اینترنتی خود را همراه با قابلیت‌ها و امکانات جدید در اختیار کاربران اندرویدی گذاشت.

از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی که در اختیار کاربران جهانی قرار گرفته است می‌توانند به جست‌وجوی ۳۶۰ درجه‌ای اشاره کرد که کاربران به کمک آن می‌توانند با چشم‌انداز جدید جهان را مشاهده کنند.

bing-2

استفاده از قابلیت ۳۶۰ در نسخه جدید جست‌وجوگر مایکروسافت به شما امکان می‌دهد پیرامون خود را از زاویه متفاوت ببینید و در مورد آنچه که می‌بینید، یاد بگیرید. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن همچنین توضیح دادند که علاوه بر توضیحات مذکور، ۳۶۰ این امکان را فراهم می‌کند تا آسان‌تر از قبل بتوانید هر آنچه که در نزدیکی موقعیت جغرافیایی شما قرار دارد را شناسایی کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای نسخه جدید از Bing در نظر گرفته است می‌توان به سیستم برنامه‌ریزی هوشمند، شرکت در مسابقات اینترنتی و … اشاره کرد. این ابزار کاربردی با امکانات جدید خود می‌تواند بیش از گذشته توجه کاربران را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا