برترین نشان تعالی منابع انسانی، به همراه اول رسید

همراه اول در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، بالاترین نشان این جایزه را از آن خود کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، ۲۳ آبان ماه با حضور دکتر سید علی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حجت اللـه میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید مسعود همایونفر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی در مراسم اهدای جوایز این دوره گفت: فرهنگ مدیریت منابع انسانی کشور در حال تغییر است و با ظهور کسب و کارهای جدید، سازمان ها دیگر نمی توانند به شیوه سنتی اداره شوند، پس مدیران منابع انسانی باید همگام با این تغییرات، رهبری تغییرات را نیز برعهده گیرند.
در فرآیند هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی ۳۷ سازمان با ارسال درخواست کتبی و فرم تقاضای حضور برای شرکت در این دوره جایزه تعالی اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت ۲۷ سازمان موفق شدند به موقع اظهارنامه خود را به دبیرخانه جایزه تحویل داده و در ارزیابی این دوره که توسط اساتید و متخصصان این حوزه انجام شد، شرکت کنند.
سازمان های شرکت کننده در فرآیند هشتمین دوره جایزه تعالی در سه سطح نشان، تقدیرنامه و گواهی نامه موفق به کسب جوایز خود شدند.
گفتنی است همراه اول موفق شد در این دوره نشان برنز ۳ ستاره که بالاترین نشان این دوره بود را دریافت کند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا