باهنر: اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: البته الان تکثر کاندیداها خوب نیست ولی بحث آقای قالیباف با دیگران متفاوت است.

موبنا – محمدرضا باهنر عصر امروز (یکشنبه) در نشست خبری ماهانه خود در واکنش به این تحلیل که با وجود تلاش اصولگرایان برای رسیدن به یک کاندیدای واحد به نظر می‌رسد چندین نفر از اصولگرایان خود را برای انتخابات آینده آماده می‌کنند، اظهار کرد: ما کمبود کاندیدا نداریم اما از تعدادی از دوستانی که کنار زمین خودشان را گرم می‌کنند می‌خواهیم که حضور نداشته باشند. بعضی‌ها می‌ترسند که ما بدون کاندیدا بشویم اما الان تکثر کاندیداها خوب نیست.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از آقای روحانی عبور نمی‌کنند و ما هم به دنبال کاندیدای مطلوب هستیم. ما از برخی چهره‌های سوخته و شکست‌خورده که خودشان را پیش از این آزموده‌اند و آرای قابل توجهی نداشته‌اند می‌خواهیم که در انتخابات کاندیدا نشوند. کاندیدایی که ما می‌خواهیم باید کارآمدی و محبوبیت بالایی داشته باشد که می‌توانیم چنین کاندیدایی را در میان اصولگرایان پیدا کنیم به شرطی که تفرقه وجود نداشته باشد.

باهنر درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف و اینکه او گفته اگر اصولگرایان روی او اجماع کند در انتخابات شرکت می‌کند، بیان کرد: آقای قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است چراکه همیشه رای دوم را آورده و قاعدتاً می‌تواند برای ما قابل بررسی باشد. ایشان در جرگه بقیه کاندیداهایی که بیش از چهار یا هفت درصد رای آورده‌اند قرار نمی‌گیرد و من نمی‌گویم قطعاً نمی‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه با قالیباف و لاریجانی درباره انتخابات جلسه‌ای نداشته است، افزود: البته شرط آقای قالیباف عاقلانه و مدبرانه است. این بار هر کسی که قصد کاندیداتوری دارد باید این شرط را اعلام کند که اجماع اصولگرایان صورت بگیرد چون کاندیداها هر چقدر هم قدرتمند باشند اگر چند نفر باشند آرای هم را می‌تراشند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا