پدر مرتضی پاشایی: دوست دارم آثار باقی‌مانده مرتضی را به‌صورت آلبوم منتشر کنم

بعد از درگذشت مرتضی، به تهیه‌کنندگی من آلبوم «این اسمش عشقه» بیرون آمد. از آنجا که مردم بسیار علاقه‌مند هستند صدای مرتضی را باز هم بشنوند، تمایل دارم آثار باقی‌مانده را نیز به‌صورت آلبوم منتشر کنم.

موبنا – مرتضی پیش از این‌که به‌شکل مستقل شروع به کار کند، به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در یک موسسه کار می‌کرد و تعداد بسیار زیادی آهنگ از آن دوران باقی مانده است.

ناصر پاشایی ادامه داد: تعدادی آهنگ نیز نزد تهیه‌کننده و شاعر آثار او است که اگر جمع‌آوری شود بیشتر از یک آلبوم خواهد بود.

او همچنین اظهار کرد: بعد از درگذشت مرتضی، به تهیه‌کنندگی من آلبوم «این اسمش عشقه» بیرون آمد. از آنجا که مردم بسیار علاقه‌مند هستند صدای مرتضی را باز هم بشنوند، تمایل دارم آثار باقی‌مانده را نیز به‌صورت آلبوم منتشر کنم.

وی از ثبت یک موسسه به نام پسرش خبر داد و بیان کرد: مرتضی به شهرهای مختلف می‌رفت و نخبه‌های موسیقی را جمع‌آوری می‌کرد. ما هم تصمیم گرفتیم این کار را ادامه دهیم. بنابراین با پشتیبانی وزارت ارشاد و دفتر موسیقی، موسسه فرهنگی – هنری مرتضی پاشایی را به ثبت رساندیم که فعالیت‌هایش را بعد از سالگرد آغاز خواهد کرد.

پاشایی که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به غرفه ایسنا آمده بود، درباره استفاده از آثار پسرش بدون اجازه خانواده او، تصریح کرد: پس از فوت پسرم در برخی فیلم‌ها یا برنامه‌ها، از صدای مرتضی استفاده کرده بودند، اما ما حساسیت چندانی روی این موضوع نداشتیم.

او با بیان این‌که مصطفی پاشایی – برادر مرتضی – نیز به خوانندگی مشغول است، گفت: برادر مرتضی بعد از مدتی دوری از کار هنری، چند آهنگ منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت. بقیه آثار او نیز پس از ماه صفر امسال بیرون می‌آید.

مرتضی پاشایی – خواننده پاپ – متولد سال ۱۳۶۳ بود. او ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۹۳ پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان به‌دلیل بیماری سرطان معده، دار فانی را وداع گفت.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا