مینی دوربین موکا۳۶۰ (+عکس)

اگر اهل گشت و گذار در طبیعت و فیلم برداری باشید و یا بخواهید از تمرینات ورزشی خود به صورت ۳۶۰ درجه فیلم بگیرید، دوربین کوچک موکا۳۶۰ با برخورداری از قابلیت پخش زنده گزینه مناسب شما خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – این دروبین از حضور دو لنز با پوشش ۲۲۰ درجه ای بهره می برد و می تواند لحظات مورد نظر شما را به صورت ۳۶۰ درجه ثبت کند. موکا۳۶۰، ۵۶ در ۵۱ در ۲۸ میلی متر ابعاد و ۹۸ گرم وزن دارد. لبه های گرد و ظاهر جمع و جور آن اجازه می دهد موکا را بدون دشواری هر جایی که بخواهید قرار دهید. این دوربین حتی مجهز به کیس ضد آب نیز هست در نتیجه می توانید آن را به همراه خود زیر آب نیز برده و با استفاده از بخش آهن ربایی، دوربین را به هر سطح فلزی متصل کنید.
همان طور که گفته شد دوربین مجهز به دو لنز ۲۲۰ درجه و پایدار کننده است که علاوه بر فیلم برداری ۳۶۰ درجه ای فول اچ دی، از لرزش حین فیلم برداری نیز جلوگیری می کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه به صورت وایرلس نیز وجود دارد. از این رو به سرعت و بدون نیاز به دخالت کامپیوتر، می توانید فیلم های خود را به اشتراک بگذارید. امکان افزودن کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگا بایت نیز در اختیار کاربر قرار داده شده است. باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر بوده و می توان به کمک آن ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه فیلم برداری کرد.
موکا۳۶۰، ۱۴۹ دلار قیمت دارد.

۱

۳

۲

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا