نوروز امسال سه مدل جدید iPad عرضه می‌شود

بر اساس گمانه‌زنی‌های کارشناسان مرکز Barclays، سری تبلت‌های iPad اپل سال آینده به‌روز می‌شوند و شرکت سازنده قصد دارد در ماه مارس معادل با نوروز ایرانی از سه مدل جدید این دستگاه رونمایی کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین شایعات منتشر شده گفته می‌شود یک مدل از این رایانه لوحی جدید نمایشگر ۱۰.۹ اینچی دارد که البته نمایشگر تا لبه بدنه کشیده شده است و می‌توان آن را بدون قاب خواند.

شرکت اپل پیش از این اعلام کرده بود تمایل زیادی به تولید تبلت‌های بزرگ دارد و بر این اساس پیش‌بینی می‌ّود که بدون آنکه اندازه ۹.۷ اینچی iPad Air تغییر کند، مدل‌های دیگری از این محصول با نمایشگر بزرگتر وارد بازار شوند.

ipad1

مراکز تامین کننده قطعات الکترونیکی مورد نیاز اپل اعلام کردند به جز تبلت مذکور، دو iPad دیگر با نمایشگرهای ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی آماده ورود به بازار شده‌اند که در سری محصولات iPad Pro طبقه‌بندی می‌شوند.

تبلت ۹.۷ اینچی Pad Pro در خانواده رایانه‌های لوحی پیشرفته طبقه‌بندی نمی‌شود و تقریبا امکانات متوسطی را در خود جا داده است. ولی برادر بزرگتر آن مجهز به نمایشگر ۱۲.۹ اینچی پیشرفته‌تر است و نمایشگر آن از فناوری جدیدی موسوم به True Tone پشتیبانی می‌کند.

در بین این سه محصول می‌توان گفت مدل بدون قاب ۱۰.۹ اینچی بهترین تبلتی است که اپل وارد بازار می‌کند و احتمالا مورد توجه عموم کاربران قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا