به‌روزرسانی واتس‌اپ برای فعال شدن سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای

اپلیکیشن ارتباط اینترنتی واتس‌اپ به‌روز شد و کاربران با در اختیار گرفتن نسخه ۲.۱۶.۳۴۱ آن می‌توانند فرآیند احراز هویت دو مرحله‌ای را مورد استفاده قرار دهند تا ایمنی بیشتری برای آنها برقرار شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – قابلیت جدیدی که در این نسخه از واتس‌اپ ارایه شده است هم‌اکنون در مرحله بتا به سر می‌برد و بر این اساس شرکت توسعه دهنده در آینده آن را تکمیل خواهد کرد.

قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای در نسخه جدید ابزار موبایلی واتس‌اپ با گزینه‌های ارایه شده در منوی اصلی شامل حریم شخصی، امنیت، و حذف حساب کاربری واتس‌اپ در ارتباط است.

احراز هویت دو مرحله‌ای واتس‌اپ نیازمند آن است که کاربران هنگام وارد کردن شماره تلفن خود، رمز عبوری که برای آنها پیامک می‌شود را مورد استفاده قرار دهند و علاوه بر آن، از طریق پست الکترونیکی خود لینکی که دریافت می‌کنند را فعال کنند.

SAN ANSELMO, CALIFORNIA - APRIL 06: In this photo illustration, the WhatsApp application is displayed on a iPhone on April 6, 2016 in San Anselmo, California. Facebook-owned mobile mobile messaging application WhatsApp announced that it has completed end-to-end encryption of of all communication and data shared on the app. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)
SAN ANSELMO, CALIFORNIA – APRIL 06: In this photo illustration, the WhatsApp application is displayed on a iPhone on April 6, 2016 in San Anselmo, California. Facebook-owned mobile mobile messaging application WhatsApp announced that it has completed end-to-end encryption of of all communication and data shared on the app. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

آدرس پست الکترونیکی که در نسخه جدید واتس‌اپ مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای تغییر رمز عبور شش رقمی هم کاربرد دارد و زمانی که فرآیند ثبت‌نام تکمیل می‌شود، هیچ شخص دیگری نمی‌تواند با شماره تلفن شما در این اپلیکیشن وارد شود و از شماره شما برای ارتباطات خود استفاده کند.

از دیگر قابلیت‌هایی که در این نسخه ارایه شده است می‌توان به ارتقا سیستم ارسال پیام‌های صوتی اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند حین پخش فایل‌های صوتی در واتس‌اپ، دیگر اپلیکیشن‌ها را باز کنند و از آنها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا