بهترین گوشی هوواوی نوروز از راه می‌رسد: P10

شرکت هوواوی بهترین گوشی هوشمند کنونی خود را با نام P9 وارد بازار کرده است که این گوشی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Leica را به همراه پردازنده پرقدرت Kirin 955 و رم ۳ گیگابایتی در خود جا داده است و از آپریل امسال تاکنون ۹ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه هنوز مدت زیادی از زمان عرضه این محصول نگذشته است، ولی این منابع آگاه مشخصات مدل بعدی این محصول موسوم به P10 را اعلام کردند.

بر اساس مدارک ثبت شده در مرکز استانداردسازی محصولات الکترونیکی GFXBench، آخرین مشخصات این گوشی هوشمند اعلام شد. گوشی P10 نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

huawei-p10-2

برای این گوشی پردازنده پرقدرت Kirin 960 با هشت هسته ۲.۳ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Mali G-71 در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.

این گوشی چینی دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. منابع آگاه پیش‌بینی کردند این گوشی هوشمند مارس ۲۰۱۷ یعنی حدود نوروز وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا