علی مطهری به پشت‌صحنه «معمای شاه» رفت (+ عکس)

علی مطهری با حضور در پشت صحنه مجموعه تاریخی «معمای شاه»، از نزدیک در جریان ضبط سکانس‌های مربوط به شخصیت شهید مطهری، شهید بهشتی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار گرفت.

موبنا – مجموعه «معمای شاه» که این روزها در سراشیبی ساخت خود قرار دارد، تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

سکانس‌های مربوط به پیغام امام (ره) به شهید مطهری و ابلاغ آن به شهید بهشتی و آیت‌الله رفسنجانی در لوکیشن خانه شهید مطهری تصویربرداری شد و علی مطهری از نزدیک شاهد ضبط این سکانس‌ها بود. این نماینده مجلس پیش از این به پشت صحنه «معمای شاه» رفته بود.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم را روایت می‌کند.

مجموعه تلویزیونی و تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی پس از چهل قسمت به صورت هفتگی از مرداد ماه مجددا از قسمت اول به روی آنتن رفت.

سریال «معمای شاه» توسط محمدرضا ورزی ساخته شده‌ است؛ کارگردانی که پیش از این مجموعه هم تجربه ساخت سریال‌های تاریخ معاصر را داشته است.

او بیش از سه سال است که وقت خود را صرف ساخت «معمای شاه» کرده است؛ سریالی تاریخی که قصد دارد ۴۰ سال از تاریخ معاصر ایران را نمایش دهد.

ورزی پیش از این در گفت‌وگویی تفصیلی با ایسنا بر این نکته تاکید داشت که “«معمای شاه» با نگاهی که به برخی مسائل دارد، می‌تواند شرایط ویژه‌ای را جهت اطلاع‌رسانی ایجاد کند.”

این کارگردان مطرح کرده بود: “سریال «معمای شاه» قرار نیست تاریخ ایران را تحریف کند.”

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا