آخرین مهلت صدور روادید زائران اربعین تا ۲۸ آبان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: آخرین مهلت صدور روادید برای زائران اربعین تا ۲۸ آبان ماه جاری تعیین شده و متقاضیان تنها از طریق سامانه سماح اقدام به ثبت نام کنند.

موبنا – عباس جمشیدی روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر افزود: با توجه به گزارش هایی که در مورد صدور ویزاهای جعلی وجود دارد انتظار است در زمینه سوء استفاده برخی از سودجویان و صدور ویزای جعلی اطلاع رسانی شود.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و صدور روادید جعلی، زائران فقط از سامانه سماح برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جمشیدی درباره اقدام های صورت گرفته از سوی کمیته‌های ستاد اربعین گفت: پشتیبانی بسیاری از موکب‌ها در عراق با همکاری و حمایت فرمانداران و شهرداران استان بوشهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: کمیته پشتیبانی با بررسی تعهد دستگاههای اجرایی در ستاد اربعین برای انجام این تعهدها مهلتی تعیین کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر مدیریت حمل و نقل بویژه در زمان بازگشت زائران افزود: منطقه ویژه پارس جنوبی در ادامه همکاری‌ها نسبت به عملی کردن تعهدهای خود در مورد کمکهای نقدی اقدام کند.

جمشیدی با اشاره به فعالیت‌های خوب در حوزه فرهنگی ستاد اربعین گفت: انتظار داریم فعالیت‌ کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان با هماهنگی سپاه امام صادق (ع) انجام شود.

دبیر کارگروه شاهد ستاد اربعین استان بوشهر نیز با اشاره به طرح نائب الشهید گفت: این طرح از طرف کانون همبستگی فرزندان شاهد پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت تا هر زائر به نیابت از یک شهید در اربعین حضور یابد.

محمد جواد فرامرزی افزود: طراحی و چاپ تابلو و بنر به نام شهدای گمنام و با نام آنان انجام شده و علاوه بر این اقدام های تبلیغاتی دیگری هم در دست اجراست.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا