غرضی: در انتخابات شوراها کاندیدا می‌شوم

من ۶۰سال است که فعال هستم و آدم سیاسی یک لحظه هم نباید از فعالیت دست بکشد.

موبنا – نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ گفت: امکان ندارد بار دیگر نیروهای تند و افراطی در دو جناح چپ و راست در ایران بر سر کار بیاید و تجربه ۲۰ سال گذشته نشان داده که دیگر نیروهای تندرو توان اینکه بتوانند قاعده جامعه و قدرت را مصادره کنند، ندارند.

سید محمد غرضی درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست‌جمهوری آتی گفت : آقای روحانی که به طور قطع حضور دارند ،در کنار ایشان اگر افرادی بتوانند خواسته قاعده جامعه را به سطح مطالبات اجتماعی تبدیل کنند می‌توانند یک رقابت خوبی ایجاد کنند.

او ادامه داد: روحانی با آیت الله هاشمی ،‌آقای خاتمی و سید حسن خمینی همسو است و اگر افراد دیگر بتوانند قاعده جامعه را فعال کنند می‌تواند رقابت در انتخابات ایران شکل بگیرد.

غرضی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات شوراها نامزد می‌شوید؟ گفت : بله. قطعا. اگر مسائلش حل شود با روش‌های گذشته در انتخابات شورا حضور خواهم داشت .من ۶۰سال است که فعال هستم و آدم سیاسی یک لحظه هم نباید از فعالیت دست بکشد.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: امروز قدرت سیاسی آمریکا نسبت به دیروز ضعیف‌تر شده است به این دلیل که آمریکا در داخل و خارج دچار مشکلات است و اگر بخواهیم قدرت سیاسی را نسبت به قبل از انتخابات بررسی کنیم ضعف قدرت سیاسی در امریکا مشهودتر است وحزب دموکرات و جمهوری خواه هردو دچار مشکل هستند .

وزیر اسبق پست و تلگراف دوره سازندگی افزود: ایران در خاورمیانه رقیب امریکا است ، وقتی دشمن دچار ضعف می‌شود وضع ما به مراتب بهتر است ؛ قدرت سیاسی ایران منوط به برجام نیست ،‌برجام بخشی از عملکرد قدرت سیاسی است و مسئولین ما نباید قدرت سیاسی را به برجام وصل کنند، برجام باید وصل به قدرت سیاسی باشد.

غرضی با اشاره به وضعیت یمن ،ترکیه ، عراق و سوریه گفت: ایران توانایی‌های بسیار وسیع تری نسبت به گذشته دارد و قدرتش در منطقه افزایش یافته است.

او در پاسخ به اینکه آیا چرخش سیاسی در آمریکا تاثیری برانتخابات ایران و حضور نیرویی تندرو دارد ،‌بیان کرد: امکان ندارد بار دیگر نیروهای تند و افراطی در دو جناح چپ و راست در ایران بر سر کار بیاید و تجربه ۲۰ سال گذشته نشان داده که دیگر نیروهای تندرو توان اینکه بتوانند قاعده جامعه و قدرت را مصادره کنند، ندارند.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا