نماینده اصول‌‎گرای مجلس: کاندیداهای اصولگراها به‌درد استانداری هم نمی‌خورند چه برسد رییس‌جمهوری

روحانی باید در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با احتیاط وارد شود، چرا که ممکن است بر سر راه ایشان میخی ریخته شود که ماشین سیاسی‌اش پنچر شود.

موبنا – نماینده مجلس دهم گفت: ۹۰ درصد مدعیان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آینده در بین اصولگرایان خیلی ریز هستند و حتی به درد سمت استانداری نمی‌خورند چه برسد به کاندیداتوری با انتخابات ریاست جمهوری.

جهانبخش محبی‌نیا نماینده مجلس دهم اظهارکرد: با توقف کاروان به حرکت درآمده محمود احمدی نژاد شرایط انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به نفع دولت آقای روحانی رقم خواهد خورد و نه اصلاح طلبان.

وی همچنین یادآور شد: آقای روحانی باید در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با احتیاط وارد شود، چرا که ممکن است بر سر راه ایشان میخی ریخته شود که ماشین سیاسی‌اش پنچر شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه اصولگرایان با حسن روحانی در زمینه داشتن کاندیدای واحد به توافق نخواهند رسید افزود: ۹۰ درصد مدعیان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آینده در بین اصولگرایان خیلی ریز هستند و حتی به درد سمت استانداری نمی‌خورند چه برسد به کاندیداتوری با انتخابات ریاست جمهوری.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کوته‌نگری‌ها و برخوردهای کودکانه ترامپ و کلینتون نیز بر فضای انتخاباتی کشور اثر منفی خواهد گذاشت، اضافه کرد: انتخابات آتی ایران انتخاباتی است که باید مراقبت‌ها و مواظبت‌های اجتماعی و نه حکومتی زیادی درباره آن صورت گیرد تا از دل این رقابت، رفاقت‌های معطوف به منافع ملی و اقتدار و شان جامعه ایران حاصل کار باشد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا