اعترافات جوانی که خواهرش را کشت

آنطور که به نظر میرسید قربانی بر اثر ضربه چاقو دچار خونریزی شدید و به قتل رسیده و معاینات پزشکی قانونی حاکی از آن بود که حدود چند ساعت از مرگ وی میگذرد.

موبنا – جوانی که متهم به قتل عمدی خواهرش با ضربه چاقوست، مجرم شناخته شد.

چندی قبل مردی با پلیس ۱۱۰تماس گرفت و درحالیکه گریه میکرد گفت: «من خواهرم را به قتل رسانده ام». این تماس کافی بود تا مأموران کلانتری فسا برای بررسی موضوع به آدرسی که مرد جوان عنوان کرده بود مراجعه کنند.

محل حادثه یک خانه ویلایی بود. مأموران پس از حضور در آنجا با جسد خونین دختر جوانی در راهرو روبهرو شدند.

با گزارش ماجرا به بازپرس ویژه، کارآگاهان جنایی نیز راهی محل حادثه شدند.

آنطور که به نظر میرسید قربانی بر اثر ضربه چاقو دچار خونریزی شدید و به قتل رسیده و معاینات پزشکی قانونی حاکی از آن بود که حدود چند ساعت از مرگ وی میگذرد.

عامل این جنایت کسی جز برادر قربانی نبود که با پلیس تماس گرفته و خبر جنایت را اعلام کرده بود.
تحقیقات حکایت از این داشت که این خواهر و برادر در خانه پدریشان بهصورت مجردی زندگی میکردند. تیم جنایی از همان ابتدا به سراغ برادر قربانی رفت و به بازجویی از وی پرداخت. این مرد جوان گفت: من و خواهرم از مدت ها قبل با هم درگیر بودیم اما چند روز بود که ما با هم کاری نداشتیم و هرکس به فکر زندگی خودش بود.

وی گفت: چند روز قبل نیمه شب وقتی به خانه رفتم متوجه شدم او خانه نیست.

نیمه شب شد از او خبری نشد تا اینکه نزدیکی صبح آمد، با عصبانیت در حال قدم زدن بودم.

به من توهین کرد که تو با من چکار داری؟ از سوی دیگر چند وقت بود به او مشکوک بودم.

عامل جنایت ادامه داد: من و خواهرم چند روز پیشتر بر سر این موضوع هم جر و بحث کرده بودیم و هنوز از او عصبانی بودم. آن شب خواهرم گیر داده بود. همین باعث مشاجره لفظی ما شد. ناگهان خواهرم به سمتم حمله کرد. خیلی عصبانی شدم و او را به زمین کوبیدم. خواهرم فریادی کشید اما من هرگز فکر نمیکردم که با ضربه چاقوی من به کام مرگ برود.وی ادامه داد: پس از آن رفتم و خوابیدم. حدود ساعت ۱۵روز بعد از خواب بیدار شدم خواهرم خونین روی زمین کنار راه پلهها افتاده بود. دقیقا همان جایی که شب قبل مشاجره کرده بودیم.

وقتی کنارش رفتم بدنش سرد شده بود. دست و پایم شروع کرد به لرزیدن.

وحشت زده به جسدش خیره شده بودم. اصلا فکرش را نمیکردم که خواهرم را به قتل رساندهام. نمیدانستم چه کنم ساعاتی کنارش ماندم و بعد از آن به برادرم زنگ زدم. موضوع را برایش توضیح دادم که او خواست با پلیس تماس بگیرم و من نیز همین کار را کردم.

در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور انتقال جسد این زن به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. از سویی متهم نیز بازداشت شد. بدین ترتیب این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دادگاه ارسال شد.

 منبع: خبرجنوب

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا