آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز(۲۲ آبان) یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی حوالی گردنه بیدسرخ شهرستان صحنه دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.

موبنا – سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: راننده اتوبوس حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان حوالی گردنه بید سرخ شهرستان صحنه متوجه وقوع نقص فنی در موتور اتوبوس شده و برای بررسی موضوع در پارکینگ حاشیه جاده توقف می کند و با توجه به آتش گرفتن موتور اتوبوس، بلافاصله همه زائران و خدمه را از اتوبوس خارج می‌کند.

وی افزود: پس از خروج زائران و خدمه، آتش به سایر بخش های اتوبوس سرایت کرده و کاملاً در آتش می سوزد که با حضور عوامل آتش نشانی حریق اطفا شده و علت دقیق حادثه کماکان در حال بررسی است. خوشبختانه با اقدام به موقع راننده جهت پیاده کردن زائران از اتوبوس، به کسی آسیب نرسیده و همه مسافران در سلامت هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مسافران اتوبوس با ورود مستقیم عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شدند.

شیری متذکر شد: تمام اتوبوس ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط است، خط قرمز پلیس است و با اتوبوس هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا