قدردانی پدر و مادر دختر دانشجوی نجات یافته از جوان لرستانی

بارش شدید تگرگ و باران مداوم،هفته گذشته موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل در خرم آباد شد که در نتیجه این حادثه، یک دختر دانشجوی ایلامی غرق شد و یک دانشجوی اصفهانی دیگری که غرق شده بود توسط یک جوان لرستانی نجات یافت.

موبنا -پدر ‘نسرین محمدی ‘ دانشجوی نجات یافته روز شنبه حال عمومی فرزند خود را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سطح هوشیاری فرزندم مناسب و اقدامات لازم برای پیشگیری از عفونت ریه در حال انجام است.

وی با تقدیر از جوان خرم آبادی برای نجات جان دخترش اظهار کرد: به گفته شاهدان ماجرا، این جوان سه بار برای نجات ‘ نسرین’ به زیر آب رفت و در نهایت وی را نجات داده است.

محمدی گفت: این جوان با به خطر انداختن جان و سلامتی خود جوانمردی کرده و فرزندم را که در این شهر غریب بوده نجات داده است.

وی ادامه داد: ‘ علی محمدی’ با نجات جان دخترم، برای همیشه دعای خیر ما را به همراه خواهد داشت و بدون شک این جانفشانی مردد با غیرت خرم آبادی فراموش نخواهد شد.

وی افزود: من و مادر ‘ نسرین’ همواره قدردان این فداکاری جوان لرستانی هستیم وخود را مدیون
این جانفشانی وی می دانیم.

پدر نسرین محمدی همچنین از دانشگاه لرستان، استانداری، کادر بیمارستانی و شهرداری خرم آباد به دلیل توجه به آنها و بازدید های مکرر از این دانشجوی حادثه دیده تشکر کرد.

نسرین محمدی در این سیل توسط جوان خرم آباد نجات داده شد و پس از آنکه ابن جوان نتوانست به دلیل ترافیک از خودرو برای انتقال وی به بیمارستان استفاده کند وی را به دوش کشید و به بیمارستان رساند.

 منبع: ایرنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا