مرکز خدمات پس از فروش هواوی در مشهد افتتاح شد

شرکت Huawei Device روز پنجشنبه در مراسمی دومین مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش خود را در کشور در شهر مشهد افتتاح کرد.

موبنا – حمید شاهرخ نیا، مدیر خدمات پس از فروش دفتر هواوی در این مراسم گفت: هواوی این مرکز را در ادامه عمل به تعهدات خود در زمینه راه اندازی مراکز مستقیم خدمات برای محصولات گوشی هوشمند و تبلت در کشور، راه اندازی کرده است.
وی افزود: گسترش شبکه خدمات هواوی از دو ماه گذشته آغاز شده است و طی دو ماه آینده ۲ مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش دیگر نیز راه اندازی خواهد شد.
۳
شاهرخ نیا از سرویس ویژه این مراکز برای محصولات جدید هواوی یعنی Mate 9 و Honor 8 خبر داد و گفت: خریداران این گوشی ها می توانند تا ۳ ماه سرویس تعویض LCD رایگان برای این محصولات داشته باشند.
بر اساس این گزارش، هواوی در راستای قوانین سازمان حمایت از مصرف کنندگان و مبارزه با قاچاق کالا به گسترش شبکه خدمات خود می پردازد.
به گزارش روابط عمومی این شرکت، کالاهای هواوی با ۱۸ ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشی های هواوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای ۶ ماه گارانتی تعویض باتری هستند.
۲
هواوی اعلام کرده است حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز “هواوی سرویس” در ایران فقط ۳ روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از دریافت کالای معیوب تا ۴۸ ساعت گوشی یا تبلت به درب منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد .
گفتنی است شرکت حامی مسئول ارایه خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند و تبلت های هواوی در ایران نیز از برنامه های خود برای گسترش شبکه خدمات هواوی خبر داد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا